Längesen......

Var ett tag sen jag bloggande.....har ingen tid, eller tid har jag väl men jag väljer att lägga min tid på lite roligare saker, som att umgås med mitt hjärta bla....<3

Sitter just nu på jobbet och tråkar, här är det toltalt stendött idag...som vanligt. Har dock underhållt mig med att boka min biljett till Melbourn....tjooohooo......kommer att resa från sverige 5 jan och resa hem 20 jan....ska bli så sjukt kul och spännande...dock så tar resan dit extremt lång tid, ca 23 timmar....och...jag ska resa själv....hoppas inte jag hamnar brevid en jobbig jävel på planet.....=) kommer att byta flight i Kuala Lumpur, för att sedan flyga vidare till Melbourn....=) 11600 pix kommer jag att få hosta upp för biljetten......tur att man fyller 25 snart, rescheckar på Ticket står som nr ett på önskelistan...haha

Annars så har det inte hänt så mycket.....blev en spontan kväll ute i fredags....var meningen att jag, S och L skulle sitta och ta ETT glas vin hemma hos S, dålig karaktär som man har så slutade det med 3 glas vin.....vi gick sen ner till John Bauer för att möta E och lite annat folk.....visade sig att mitt snyggo J oxå var där.....=) kvällen avslutades på Karlssons....både jag och J var ganska berusade när vi gick hem....vi somnade gott i sängen.....morgonen efter så gick vi lagom bakfulla en sväng till torget.....var äckligt mycket folk och jag och J sänkte nog medelåldern med ca 50 år...=) vi orkade inte gå så länge......vi begav oss hemåt igen och åt frukost ist....=)

En sak som min extremt galna och superroliga kattuppfödare V nämnde på facebook har fått mig att fundera...haha...hon hade tydligen varit hos gyn, och som de flesta tjejer vet så får man ta av sig på nederdelen bakom ett jävla skynke, för att sen gå ca 2-3 meter med muttan i vädret innan man kommer fram till gynstolen....varför är det så...jag menar man ska ju ändå lägga sig och visa upp allt man har mellan benen, så varför ska man då först skyla sig bakom ett skynke...haha...helt sjukt ju....jag hade hellre föredragit att slita av mig byxorna precis brevid stolen....kanske ska säga det till min muttdoktor nästa gång jag går dit....slopa skynket för i helvete...hahahahhahahaha......

Dagen har i övrigt gått förvånansvärt fort idag...kl är redan 16.15...snart får jag gå hem....

Imorn ska jag på en tråkig kurs i GBG.....bussen går 7.30 från jkg....och jag får inte åka hem förens 18.30...blir en lång jävla dag...usch...har sån ågren inför detta....orkar inte, och jag tror inte att jag kommer att lära mig särskillt mycket ändå...jaja....får väl se...kanske blir en toppendag....hmm...

Nu vill jag bara hem.....sjukt att man kan längta efter nån som man träffade för 8 timmar sen....=)

Får väl se när jag bloggar nästa gång...=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0