Nya boobs och skum "vecka"

Har länge funderat på att förstora tuttarna en aning.....efter x antal kilo i viktminskning så är det inte bara fettet runt magen som försvunnit...utan även mina boobs.....illa illa....

Idag drog jag tummen ur arlset och bokade en tid för konsultation som det så fint heter, det innebär att man går till kliniken och pratar om operationen, samt provar ut vilken ev storlek som skulle passa min kropp....spännande....jag var sjukt nervös när jag ringde, hur ska det då vara om jag väl bestämmer mig för att lägga mig under kniven.....hua..=) J får vara med och hålla mig i handen...haha

12/8 kl 08.00 ska jag vara där iaf.....är sjukt förväntansfull och jag har 10000 frågor att ställa innan jag fattar ett definitivt beslut....inte värt att ångra sig sen...kostar trots allt över 36 tusen så det gäller att jag är säker till 300%.

En annan jävligt dryg sak är att min mens är helt tjall....har inte haft den sen 16 apr, vilket nu är 53 dagar....jävligt lång menscykel....kan inte stämma....var så gången innan me, börjar bli orolig över min ägglossning...har aldrig haft problem med detta innan...har alltid varit regelbunden...både med och utan p-piller.....ringde gyn nyss och de sa åt mig att typ springa ner till apoteket och köpa ett gravtest......jag förklarade för dom att jag redan gjort ett förra veckan och att det då visade negativt....spelar ingen roll sa de, de kan visa fel....när man är gravid så bildas ett hormon i kroppen som heter HCG, det är detta hormon som gravtestet reagerar på och tar man et gravtest för tidigt så kan mängden hormon vara för liten för att testet ska visa positivt....fan...jaja...får väl gå och köpa detta på lunchen då......Jag fick oxå en tid, för att utesluta ev problem med ägglossningen.....mitt på min semester naturligvis....hmm...jaja...bara att pallra mig upp kl 8 för att gå och lägga mig med benen i luften och visa muttan.....alltid lika kul...hmm...eller inte...

Fredagen tillbringades i GBG, tillsammans med J....vi kom iväg runt 10.30 i fredags förmiddag och var nere i GBG runt 12.30....checkade in på Elite Parque Aveny och fick ett jättefint rum, fick dessutom gratis parkering me (kostar 195:- annars) efter incheckning så gick vi ner på stan en sväng...satte oss på ett café, J var tvungen att dricka en öl så att han blev shoppingsugen...haha...den där ölen hade verkligen stor påverkan...jag har aldrig sett en kille shoppa så mycket....helt sjukt....två par jeans a´900:-st, en väska/bag a´699:- och en jacka för 1800:-.....Jackan och bagen inhandlades på NK...J hittade sin favvobutik där...=)...helt sinnessjuka priser men sjukt snygga kläder.....Sj så nöjde jag mig med ett skjorta, ett linne och ett par skor...ett par trosor me men de var en besvikelse...satt inte alls som jag hoppades på...men men...får bli sånna där slit och släng......=).....kl var nästan 19 innan vi var tillbaka på hotellet.....vilade en stund för att sen göra oss iordning för att gå ut och äta....maten förtärdes på ett ställe som heter Lilla London....aningen smaklös mat, men helt ok ändå.......innan vi gick hem så blev det ett glas på Rockbaren. När jag stod och tog ut pengar på kvällen så kom det fram en tjej och lämnade ett övefallslarm till mig...tycker att det är bra att de delar ut sånna.....så jag sa tack och tog emot det.

Gud vad tiden springer iväg...dax för lunch...=)

See Ya....


Kommentarer
Postat av: Mam

Det där att vi är lika du och jag? Det vi är mest lika i är att vi gillar att SHOOOOOPPPPAAAA! Och att vi får ångest efteråt när vi har handlat för mycket och för dyrt för vår kassa, eller hur? Ska jag inte bli mormor nu då? Kan vänta........puss (har ändrat bloggadressen)

2009-06-09 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0