Näst sista dagen innan semeter

Mulet, blåsigt och 13 grader varmt.....och jag har snart semester. Ska det vara sånt här väder i 3 veckor nu så kommer jag blanda piller med sprit (läs självmord)....Är dock liiiiite optimistisk till Tisdagens väder, enligt smhi så ska det iaf vara sol och ca 23 grader....dock har ju de inkompitenta människorna haft fel förut...men hoppas hoppas att de har rätt nu...=)

Snart vankas det dessutom 25 årsfest, så gott som alla som jag bjudit har tackat ja, vilket är superkul...väntar dock fortf på svar från några...=) Ska sitta på knä med händerna i luften, samt utföra någon form av dans för att be till vädergudarna att det ska vara strålande sol och 25 grader varmt denna dag......poolparty är såååå trevligt...=)
Men innan 25årsfesten så ska hjärtat J och hans bror ha fest......denna fest ser jag fram emot oehört mycket, kommer mycket folk och "husfester" är alltid lite extra trevliga då dessa inte är särskillt ofta. En annan som förmodligen ser fram emot denna fest är min kära bror....han räknar tom sekunder...DET är sjukt, han missade dock förra festen som var i vintras så det är väl tillåtet för honom att se fram emot denna antar jag...=)

Jobbet går segt, har suttit nästan hela dagen och kollat olika minisemalternativ för mig och J.....det nya glashotellet som öppnar i Kosta Boda är ett alt, skitbra att jag dessutom har 50% rabatt där. Ett annat alt är boende på något trevligt ställe neråt Österlen...är ju så fint och mysigt där, men vi får väl se vad det blir. Jag och J skulle iofs ha precis lika mysigt vart vi än valde att vara....det ni!...=) Undra om jag och J kommer att vara ihop hela livet...hmm...känns så nu iaf, men onödigt att ta nått för givet, jag har trott i tidigare förhållanden att dessa killar var mitt livs kärlek...men icke, allt kan vända på 2 sec...

Om vi går tillbaka till det där med siffran 25 igen så känns det faktiskt lite jobbigt att fylla just den siffran....känner mig stressad över allt som jag vill göra men som jag kanske är för "gammal" för. För att inte tala om det där med familj, hus, barn osv osv.....finns redan en del i min omkrets som har hus...och barn...inte så jättemånga med barn, men de tänker ju kanske tanken att skaffa iaf....usch, just det momentet gör mig sjukt stressad.....så klart vill jag med ha barn så småningom, men när man just inlett ett nytt förhållande så är det inte läge att tänka på sånt, kanske en bra idé att vara ihop ett tag....men hur länge är ett tag? 1 år, 2 år, 3 år!!...nä...fy, kan ju inte vänta 3 år......det har jag inte tålamod till.....=)
Jaja...skisamma, kan inte göra så mycket åt att fylla 25, bara att gilla läget.....

Helt plötsligt blev jag helt omotiverad till att skriva....men vad ska jag annars hitta på....sitta och glo på dataskärmen i 35 min, inte en människa ringer eller kommer in i butiken...seeeeeeeeeeeeeeegt.

Nä...nu skiter jag  i skrivandet...

Tjo och tjim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0