Lite småless nu.....

Idag känner jag mig verkligen så jävla nere. Allt verkligen suger, med ett stort jävla S.

Jobbet går segt, väldigt segt och jag har tappat motivationen totalt.....och har inte en aning om hur jag ska få tillbaka den....önskar verkligen att jag kunde tänka positivt och känna att jag älskar mitt jobb...men icke...jag älskar verkligen mina kollegor, vi har huuur kul som helst ihop och vore det inte för dom så skulle jobbet suga ännu mer, men jobbet i sig ger jag inte mycket för just nu......jag tror inte att ni förstår hur jävla många ggr om dagen man får frågan..."finns det några resor kvar....vi kan åka from imorn och fram till 15 aug, sååååååååå BILLIGT som möjligt ska det vara me, helst under 2000"
Åhhh....fan, jag späcker en åder i huvudet bara jag tänker på den meningen.....det är nu bevisat att folk ÄR dumma i huvudet, jag menar...lever idioterna i en bunker nån stans, hänger de inte med i varken tidning eller tv...för att inte tala om nätet....kan DU hitta en resa nu som kostar under 2000:- så snälla, snälla....ring mig då!!

En annan ledsam sak är ju att jag redan har haft min sem...3 veckor som blåste bort som en fis i vinden.....Det som är extra jobbigt och som faktiskt får mig att känna avundsjuka är att mitt hjärta J har sem nu, att han dessutom är ute och seglar med sina kompisar gör känslan ännu värre......gaaaaahhhhh...JAG vill, vill, vill....oxå segla...men nädå...här ska det jobbas, sitta framför datorn tills huden i ansiktet spricker, lyssna på tråkiga önskemål...eller klagomål tills öronen blöder, den ena gnäller för att han minsann inte hade sol VARJE dag när han var i Turkiet, han hade ju faktiskt betalat 7000 kr för den resan.....den andra gnäller för att hon fick bo på ett hotell som INTE hade varken dusch eller wc på rummet...trots att hon köpt en ospecad resa UTAN dusch och wc...jag menar, den var ju 200 kr dyrare än den ospecade MED dusch och wc....skyll dig själv jävla snålkärring säger jag!!!!!!!!!!!!!!!

Usch.....jag är så jävla less just nu...orkar inte ta tag i nått...ser ut som hevete här hemma, men jag ORKAR inte.....all negativ energi som jag samlar på mig på jobbet gör mig helt färdig, helt yr...glömmer vad jag ska göra, tror jag tappat saker, tills jag upptäcker att jag faktiskt har sakerna i handen......Jag måste göra nått åt detta....men vad?

Gjorde ett försök till lycka idag, gick och köpte mig 2 st trisslotter och 1 tialott......det blev ju inga 25 tusen i mån i 25 år direkt, men jag vann 50 spänn på ena trisslotten och 10 kr på tialotten.....har jag tur imorn så kanske jag är miljonär nästa gång jag bloggar....=)...guuuuud så skönt det hade vart...bara skita i allt och göra vad fan man har lust me. De som säger att man inte blir lycklig av pengar har så jävla fel....de är bara avundsjuka på de som har pengar, och tar den meningen som nån form av försvar för att de inte har lika mycket pengar, därav ingen möjlighet att göra samma saker som en miljonär......

Näe....tror nog att jag ska lägga mig och självdö i soffan eller nått nu....

See Ya....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0