En lite lättare Tisdag....

Känns inte lika tungt idag...dock så kan jag inte få någon att jobba för mig på lördag vilket är förbannat surt.....Jag vill så hemskt gärna åka till båten och träffa J, men att sätta sig i bilen runt 14.30, köra kanske 2 timmar för att sen behöva åka hem på söndag kväll igen....Det blir både bökigt och dyrt...men...vi får väl se hur jag gör.

Annars så får jag väl helt enkelt vänta till v 32 med att åka till båten.....men då är det ju inte säkert att J och co är kvar, regnar det konstant hela nästa vecka med så är det inte så troligt att de fortsätter segla......FAAAAAAAAAAN
Nu började jag hata mitt jobb igen!

Idag ska jag städa och tvätta....jag ska städa så att händerna blöder på mig, fy fan vad skitigt det är hemma....måste åka och köpa kattsand me, så att missarna får det fint me....=) Mina små älsklingar!

Lagom mycket att göra på jobbet me...jag sitter och bloggar, kollegan sitter och spelar flipper...hmm...uttråkade? Ne då...inte alls.

Har nog inget mer att skriva om för tillfället....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mam

Puss, det kommer fler semestrar, och kanske Australien i vinter........puss

2009-07-29 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0