Dator, musik och kaffe

Precis kommit hem från jobbet....Känns som om jag har jobbat varje lördag nu i flera veckor, kanske beror på att jag har det...konstigt det där....vissa ska visst jobba antingen varje lördag, eller varannan, medans andra bara jobbar var tredje...hmm....men men...orkar inte gnälla och tjura....lite bra att gilla läget och låtsas att det regnar.....måste ju försöka vara väldigt tjenis på jobbet nu så att jag har nån chans till sem i Januari.....

Sitter nu hemma hos älsklingen J, där jag numera ska bo ett tag...=) Känns super....

Ikväll ska vi ha lite kusinfest hemma hos bror, ska bli riktigt kul att träffa alla, då jag har närmare 25 kusiner så blir det inte att man träffas så ofta...vissa av dom har jag inte sett på flera år.


Nä...detta blev ett jävla skitinlägg, orkar inte skriva!
Sorry


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0