2 dagar kvar, sen väntar plugget.....

Så jävla kul, jag är så grymt motiverad till att börja plugga så jag kan knappt sitta still. Detta är ett kliv i rätt riktning, och ni förstår inte hur skönt det ska bli att ta en paus från jobbet som säljare.....kan säga att mina söndagsångerstar har varit enorma, tanken på att sitta från kl 9 till kl 18 heeela veckan och kränga resor, lyssna på klagomål, göra sitt yttersta för att hitta en resa till Gunnar och Åsa, som för övrigt inte har en aning om när och vart de ska åka....det enda de vet är att det inte får kosta för mycket (helst inget alls) och att hotellet ska ligga nära stranden....åhhh...spräcker en åder i huvudet bara jag tänker på det.....

Som sagt, detta är det bästa som kan hända just nu. Dock så svider det lite att jag ska sätta mig med en studieskuld på ca 80 000 pix för att läsa på en folkhögskola....men men....det är väl bara att bita i det sura äpplet, jag får skylla mig själv för att jag valde att ha en håltimma ist för att läsa Engelska B och Matte B när jag gick på gymnasiet.

Ska oxå bli spännande och se hur jag förhåller mig till skolan och allt pluggande nu när jag är 25...som det känns nu så ska jag ge 200% till skolan, jag har gett mig fan på att jag ska ha MINST omdöme 4 när jag slutar skolan nästa år. Det är lite skillnad i motivation.....när jag gick gymnasiet ska jag inte påstå att jag var dålig i skolan, hade inga IG:n eller så...men hade jag orkat, lagt manken till så vet jag att jag hade haft ett betydligt bättre slutbetyg.....och så ska det bli nu....ska verkligen ge järnet, Matten kommer att suuuga fett, det vet jag....men jag ska bita ihop och tänka så positivt jag bara kan....

Guuuud vad jag ser fram emot måndagen......

För övrigt så är jag numera sambo, bor i hus på ett känt område i JKG, känns hur bra som helst...dock finns det väl lite saker som jag skulle vilja ändra på.....men det kommer säkert så småningom....=) På lördag är det dax för kräftskiva i huset, men som det känns nu så är jag inte särskillt sugen....vaknade i morse och det kändes som om nån hade försökt kväva mig med kudden under natten...helt igentäppt i näsan, och huvudet....det ska vi inte tala om, kändes som jag hade drabbats av vattenskalle...usch! Kanske är bättre att ligga hemma hos mamma och pappa och kurera sig, ist för att dricka vin...måste ju vara pigg till på Måndag...=)

Idag ska jag klippa mig, DET ska bli skönt....jag har så fruktansvärt slitet år...och tjockleken på håret...oj oj oj....jag skulle kunna sälja hälften av  mitt hår till cellgiftspatienter och fortf har lika mycket hår kvar själv.....nån som vill köpa...=)

Nähä gott folk.....har nog inte så mycket mer att skriva om.

Hej hej så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0