Valborgsmässoafton.....

Usch vad dålig jag har vart på att blogga, 6 hela dagar sen sist.....men men....får skylla på att jag dansar runt på små rosa moln mest hela tiden...=)

Mitt hjärta J är nu i Tallin med M och P, jag saknar honom som tuuusan och jag kommer att få sakna honom ytterligare i några dagar, han kommer inte hem förens på söndag....minns inte när jag längtade efter nån så här mycket sist.....=)

När J ändå inte är hemma så passar jag på att jobba på lördag, så är jag ledig fre, lör, sön nästa helg ist....=) Det känns gött....

Sitter och funderar på vad man ska hitta på ikväll, vad gör man som 24:åring på valborg? När man var yngre, runt 15-17 så var man ju mest ute på stan och blev full.....stadsparken bla....hmm...tragiskt....haha. Nu när man är några år äldre och aningen mognare så är det helt plötsligt svårt att veta vad man ska fördriva tiden me på en sån här dag.....jag förmodar väl iofs att jag och några kompisar går ut en sväng....med tanke på vädret så blir det säkert piren, eller twin....jag vet inte...återstår att se helt enkelt.....man känner sig oxå lite pressad en dag som denna, pressad över att man MÅSTE göra nått...eller iaf jag gör det.....

När jag satt och läste igenom raden ovan så la jag märke till att jag gör typ precis samma sak som jag gjorde när jag var 15-17 år, dvs vara på stan och bli berusad, enda skillnaden är att jag numera kan bli full inne på nån trevlig bar eller club....och jag som nyss kallat mig äldre och mognare, äldre möjligtvis.....mognare....ja...på vissa plan...=)

Var nyss inne på mixmegapol och tävlade om en resa för två till Dubai, så håll nu tummarna för att jag vinner......chansen är väl ungefär lika med 0 att man vinner, med tanke på att det förmodligen är jag och 53578742787524563898 tusen andra männsikor som tävlat.....men men...ibland ska man ha tur....=)

Snart är det dax för lunch och jag har inte en aning om vad jag är sugen på att äta, ringde L nyss och de skulle sitta nere på Waynes och luncha.....bra uteservering där men maten är riktigt kass...och det tar sjukt lång tid innan man får maten....sist fick vi vänta i över en halvtimme.....(!!!) på en toast...och när vi frågade hur det kunde ta sån tid att lägga en macka i en toastmaskin så fick vi till svar att det minsann inte är nått lunchställe, det är ett café....hallåååå....sluta då för fan att skriva att ni serverar LUNCH mellan 11-15.....

Nåja....får väl se vad det blir för mat.....=)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0