Trött?? Jag?, hmm...skojar du.....

Har varit helt försörd de senaste dagarna.....sjukligt trött.....fattar inte varför, helgen har ändå vart hyfsat lugn, inte heller speciellt sena kvällar...men jag är trött ändå.....sitter på jobbet och nickar till typ hela tiden.....

Kanske borde gå och kolla mina blodvärden, kanske är det som spökar, kanske brist på nått viktigt ämne i kroppen.....ska nog prova att äta nån form av c-vitamin me, en grapefrukt på morgonen kanske....smakar dock skit, men jag får väl hålla för näsan....=)

Påskafton var bra. Som jag berättat tidigare så hade ju min älskade vän H 25års-fest.....Hon hade fixat och donat så fint, massa god mat som bestod av tacogratäng med div tillbehör......jättemumsigt....=) Festen började bra.....Alla var LAGOM fulla och glada.....runt 22 var det en av oss som blev lite fyllesjuk.....så vid 22.30 så låg jag på alla fyra och torkade spyor....hmm....haha...fick efter det klä av den fyllesjuka människan och bädda ner henne i sängen, samt försöka leta reda på lite kläder som E kunde låna då fyllot hade spytt ner hela henne....blää...haha.....

Runt 23 så hoppade vi in i taxin som tog oss ner på stan, var en sväng på oleayrs först, sen blev det karlssons....var ganska så berusad själv så jag minns inte om det var särskillt kul eller inte, förmodligen inte då jag åkte hem redan 00.30...=)....fick dock hoppa av taxin ganska snart igen då jag mådde aningen illa....ville inte riskera att få dryga 1000 pix i böter för spya i bilen....=) mådde genast bättre när jag fick använda mina ben lite.....=)

Vaknade kl 04 i söndags morse av att jag var törstig som en kamel....trött som jag var så höll jag ut länge, länge innan jag fick tvinga mig upp ur sängen för att dricka vatten....gick och la mig direkt när jag fått vätska....vaknade igen redan 9.30...åhhh så trött jag var....hela söndagen var skitdryg....trött och illamående.....tror att det kallas baksmälla...men jag vet inte....=-p

Nåja, mamma och pappa kom och hämtade mig, åkte hem till dom och åt lite överbliven påskmat, somnade i solen.....underbart skönt....

Måndagen var väldigt skön, njöt av att vara ledig.....och idag är det tisdag....är inne på min 6:e kopp kaffe nu för att försöka hålla mig vaken.....=)

Nedräkning till the canarias oxå....

Tappade fokus på att skriva nu, är så trött så jag ser snart inget.....

Chip och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0