Tristess....

2 samtal, 3 kunder i butiken sen kl 10.00, nu är kl snart 14.40...så jävla långtråkigt, jag dör, somnar....fan vad uttråkad jag är.....varmt som fan inne i butiken me.....hungrig som ett somaliabarn.....trött som efter ett löppass på 3 mil....

Pessimistfitta....=) Natta i ett nötskal.....

Dock fortffarande fint väder ute....får stänga och gå hem om 19 min......äta.....optimism is the shit....moooohahahaha.

Jag längtar efter J.....mycket, får se fall jag hinner träffa honom en sväng innan 25:års festen ikväll....=) om jag inte hinner springa förbi honom så ses vi ju inatt i vilket fall......<3 <3

15 min kvar.......om jag går riktigt, riktigt, riktigt sakta fram till dörren så kanske det hinner gå 15 min....ohh...14 min kvar...tiden bara springer iväg.....hur ska jag hinna med....=-p

13 min kvar.......när det börjar gå neråt 10 min....då är jag nöjd...då går det fort........ni kan kanske förstå hur tråkigt jag har det, sitter och RÄKNAR min tills jag får gå hem.....

12 min kvar........ska underhålla mig med att fylla i lite papper under tiden.....

11 min kvar......hittade inte papprerna så jag får väl fylla i dom på Tis ist.....

10 min kvar.........JAAAAAAAAAAA.................ska nog börja släcka ner några fönster på datorn....

6 min kvar.......börjar arta sig.......alla fönster nersläckta utan denna sidan.....

5 min kvar........ska byta om.....

4 min kvar...bytt om....detta är ju sinnessjukt.....

2 min kvar.......nu stänger jag butiken för dagen och går HEM.......

Over and äntligen out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0