Tråk, tråk, tråk.....

Denna arbetsdagen har nog varit den lugnaste och tråkigaste jag vart med om i mitt liv....fy fan, telefonen har inte ringt på ca 2 timmar och det har nog inte varit mer än 5 kunder i butiken....på 8 timmar!!!!!!

När det inte händer nått så är det lätt att bli trött, och det är just vad jag är nu....sitter och funderar på om jag verkligen orkar gå ut idag....och som det känns nu så lutar det åt att jag stannar hemma i soffan ikväll,  bara tanken på att hoppa in i duschen, sminka sig och bestämma kläder gör att jag blir helt utmattad....=) osminkad och myskläder is the shit......

Dock så är det ju sjukt nice väder ute och man får nästan lite ångerst när man sitter inne, kanske måste ta vara på dessa sköna dagar för resten av sommaren lär väl regna bort.....(pessimistFITTA......) men veti fan om jag orkar göra nått som sagt.....helst av allt så skulle jag nog bara vilja åka ut till mamma och pappa, äta gott och bara slappa, men det är svårt att ta sig ut dit när man inte har nån bil, bussen är inget alt, dessutom så skulle de nog ha besök av mammas bröder och den ena broderns fru ikväll....jag är säkert välkommen ändå men orkar jag sitta och lyssna på deras tjöt en hel kväll...? =)

Något som irriterar mig med detta företag jag jobbar inom är att vissa butiker får visst stänga 16 idag, andra ska ha öppet normala tider....va fan, ska det inte vara lika för alla, dessutom så gick de på huvudkontoret hem kl 13......illa illa.

Tror nog att jag ska ta bussen hem idag, orkar inte gå.....har oxå en påse med vin och div saker att ta med mig hem och det är tungt att bära på, är ju trots allt en kvarts promenad hem...=-p. Det ÄR tillåtet att vara lat ibland.......Saknar dessutom J så sjukt mycket....så mycket att det nästan stör mig, jag är nog riktigt, riktigt förälskad i denna männsika...<3
Nått annat som irriterar mig en aning är att han inte har hört av sig sen 19-tiden igår kväll....inte så svårt att slänga iväg ett sms.....eller, är det jag som har för höga krav? Just när det gäller att höra av sig, svara på sms och sånna saker så tror jag att det är nått som det manliga släktet saknar i genetiken.....avslutar man inte ett sms med ett frågetecken så skriver de inte tillbaka.....för enligt dom så var det då inte nått viktigt att svara på....=)...åhhh...kan bli tokig på allt som vi tjejer menar och som killar inte förstår......säger jag tex "gud vad jag är sugen på kaffe", då menar jag att du ska stanna vid nästa mack så jag kan få köpa mig en kaffe....men för en kille så är det jag säger bara ett påstående och han kör vidare.....varför är det så, tänker vi verkligen så olika? Jaja, får väl se när han hör av sig....=)

Nu är kl snart 17.30 och jag bara en halvtimme till jag får stänga butiken och gå hem...skööönt.
Nu ska jag ner och hämta lite vatten, törstig som en kamel....

Over and out....igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0