Påskafton.....

Sitter och jobbar....på självaste PÅSKAFTON.....helt sjukt att vi ens har öppet.....det lär ju kosta företaget mer pengar att ha mig sittandes här än vad de skulle förlora på att ha stängt...jag menar, bilmässa, skitfint väder och påsk, vem går och handlar en resa då? Inte jag iaf.......

Igår vad vi hemma hos E och A, de hade en gemensam 25:års fest.....stannade inte så länge då jag skulle jobba dagen efter (idag), men den lilla stunden vi stannade var trevlig....=) Var oxå världens sötaste 3 veckors-bebis där.....guud så fin han var, jag fick total ägglossning när jag såg honom.....=)

Nu ska jag sitta här och uggla till kl 14, sen hem och pyssla lite. Ikväll är det H:s tur att ha 25-års fest.....det kommer nog att bli en riktig skiva kan jag tänka mig....=) ser jag fram emot. Har sjuk beslutsångerst över vad jag ska ha på mig....får nog gå upp på vinden en sväng och leta fram lite vår och sommarkläder, nått ska jag nog hitta....tror nämligen att stan stänger kl 14 idag me så jag hinner nog inte ner och köpa nått nytt.....kanske lika bra det, sparar jag lite pengar ist.

Idag skulle mamma bjuda på påskmat, men jag känner att jag inte hinner åka ut till dom då jag ska vara hos H redan kl 18....blir stressigt, får åka nån annan dag....måndag kanske, efter att jag har fixat mina naglar....DET ska bli riktigt skönt, de ser för jävliga ut nu, helt söndriga....och svarta har de blivit då mitt hår har färgat av sig...räcker med att jag kliar mig i huvudet så har jag massa färg på naglarna....INTE så attraktivt! På måndag ska även min kära bror hjälpa mig med att fixa bort viruset på min dator, om han inte glömt vill säga....får nog ringa och påminna honom idag!

Har försökt få tag i en person de senaste dagarna, men denna vill uppenbarligen inte svara när jag ringer.....undra vad jag har gjort....du får gärna tala om det isf....Vill ju bara höra hur du har det och hur du mår....

Aja...inget att göra åt....

Nu ska jag sätta mig och läsa en tidning.....som jag befarade så är det heeeelt dött här idag.

Trevlig Påskafton!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0