Hemma igen....vilken resa!

Har nog varit på jordens lyxigaste resa, går inte beskriva med ord, det måste upplevas.

Resan gick till Teneriffa och Gran Canaria med Fritidsresor.....4 hela dagar med massa roliga saker....bla, mängder med vin och mat, otroliga fyrverkerier, späckhuggarshow, opera, jeepsafari.....m.m m.m.....Hotellen ska vi inte tala om....de sjukaste lyxhotellen jag skådat......frukosten bestod bla av champagne och jordgubbar....=) Jag hoppade dock över champagnen då det blev tillräckligt med vin och div dryck ändå.....

Fyrverkerierna som det bjöds på var heeeelt fantastiska....det finaste jag sett på länge, länge. Vi var ju ca 100 pers som var iväg på denna studieresa och detta var tydligen en jättestor grej för lokalbefolkningen på gran canaria, vi hade nämligen ett tv-team som följde oss nästan hela tiden.....så nu är man förmodligen med i spansk tv...haha.

Nu är man dock tillbaka till verkligheten igen,  trots en kanonbra, men intensiv resa så är det ändå ganska skönt att vara hemma....Har för första gången i mitt liv (tror jag) haft en ganska stor hemlängtan.....har längtat sååååå mycket efter J och det var riktigt mysigt att få sova brevid honom igen.....<3<3

Idag är det torsdag, fint väder ute men dock aningen kyligt. I helgen däremot ska det tydligen bli riktigt kanonväder......gott, blir nog mamma och pappas altan hela helgen....=) En annan positiv sak är att det vankas lön imorn...det tackar vi för då jag är grymt bra på att leva över mina tillgångar.....fattar inte vart mina pengar tar vägen....dessutom är det fredag imorn och det är ju oxå väldigt trevligt....ska bli skönt att få sova ut nu under helgen.

Om vi går tillbaka till den fantastiska resan jag var på så måste jag ju oxå nämna min rumskamrat N, i detta fall kan jag tala om att hon oxå heter Nathalie...=) Vi hade så kul ihop, kul att vi är så lika, tycker i stort sett samma om allt....och att vi då heter samma namn är ju ännu roligare.....nåja, thx Natti för trevligt sällskap, hade inte haft lika kul utan dig...=)

Snart är det dax för lunch, jag ska ner till Waynes och luncha med L och A.....lär väl vara vi och ca 10000000 miljoner andra människor där, helt sjukt svårt att få bord där när det är fint väder ute, men L och A skulle dit lite tidigare så de kanske hinner innan den värsta lunchruchen....=) A är förövrigt mamma till världens sötaste lilla tjej, helt otroligt söt är hon, liten och näpen.....som en liten smula...=)

Nu är jag tillbaka från lunchen.....vi satt ute, det var mindre skönt...som vanligt i denna jävla håla så blåste det kallt....jävla vätterns fel....

Ikväll är det dax att tvätta....hua...har massor med tvätt sen resan......pust pust....

Ha en bra dag!
Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0